Sunday, June 12, 2011

si chubby gelabah


aku~
gelabah???
setau aku, aku neh jenis yg cool~ (perasan jap)
klo masalah mai, rilex ja aku solve, (mintak tlg org) haha

tp ad la plak kawan aku sorang neh, (*ustazah to be KOT, amin~~), dia ckp aku neh jenis gelabah..
tp xpa, rilex ar..gelabah bkn kacau org pon kan..
tp kadang2 2 aku gelabah jgak, tp bkn gelabah la..gabra siket ja pon..xdak la sampai jd parkinson 2..ketaq2..


*nak ambik quote 2 ja, muka 2 bkn muka aku

klo x siap tutor ka, x reti jawab soalan ka, mmg gelabah la..
klo x siap keja sekolah, rilex ar, skolah aku laki semua, klo kena denda ka, kena marah ka, kisah pa aku..semua laki,.bt pa nak gelabah..kan bdk2 asis??? "denda n marah x memberi kesan kat sekolah kami"



kes chubby plak!
yes, betoi..aku mmg chubby..sbb org ckp chubby 2 comey..(lg sekali, perasan jap)

*tp xmau la sampai chubby camneh




situasi 1: tudiaaa! comeynya anak hg, chubby plak 2..neh yg nak picit2 pipi neh!
(pipi aku xdak sapa bleh picit! makabah n bini aku ja bleh picit) (tp klo bini picit pipi, aku picit pipi dia balik..pergh! romantik gitu~~~)

situasi 2: chubbynya anak2 ayam 2..bulat2! geram aih tgk! rasa nak picit2 ja!

**klo chubby mmg jd mangsa picit eh???


kawan aku pggl aku si chubby gelabah..bkn dia kutuk aku, tp sbg tanda pengenalan..ok la kan, at least org kenai aku..chubby pon chubby la..asaikan aku bahagia..chubby bkn gemuk tau! chubby is chubby, gemuk is gemuk! 2 different thing..

mcm2 nama org pggl kat aku..
*si chubby gelabah (sorang ja pon pggl aku camneh)
*puyuh debab (yg neh siot)
*ketket
*kay
*shark (yg neh paling siot)
*arjuna ( :P )
*md radhi (yg neh paling paling siot)
*jen (bdk2 UNGS shortsem 2011)

tp x kisah la..
2 la gunanya kawan2 kan..klo xdak kawan2 gila dull hidup neh..
sunyi sepi tiada teman bicara (cewwah!)
kawan2 la yg bg kita seronok
kawan2 la yg bg kita tension
kawan2 la yg bg kita sedih
aku prank hg, hg prank aku~
aku kutuk hg, hg kutuk aku~
aku perli hg, hg perli aku~

so, carilah kawan byk2..kawan la ngn semua org, x kisah la putih ka, gelap ka, biru ka, kuning ka..sbb Allah dh ckp dlm quran surah al hujurat ayat 13


Wahai umat manusia, sesungguhnya kami menciptakan kamu daripada lelaki dan perempuan, dan kami menjadikan kamu daripada berbagai-bagai bangsa dan bersuku puak supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu sama lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah adalah orang yang lebih takwanya antara kamu, (bukan yang lebih berketurunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah maha mengetahui lagi mendalam pengetahuannya (tentang keadaan dan amalan kamu).








6 comments:

  1. sahel> hye temenung~ haha
    syud> penat kot weh bt mnatang neh..

    ReplyDelete
  2. penat?
    memang penat kalau niat ang tak betoi...haha
    niat nak balaih dendam kot.... :P

    ReplyDelete
  3. syud> haiah! niat aku straight kot..xdak niat nak balaih dendam pon..ish3
    sahel> temenung 2 sejenis ikan..

    ReplyDelete